19.8.13

Lång paus.



Nu tar jag en lång bloggpaus.

Stina


56 kommentarer:

Birgitta sa...

Hoppas du får en skön paus.
Kram Birgitta

Gunillasljusglimtar sa...

Åh förstår dej! Tack snälla du för såå fin header du alltid fixar till mej ♥ Underbara Stina ♥ Gunilla

Anonym sa...

Ibland behöver man en paus. Det gör den fina blomflugan på din bild också, då och då.
Kram Anki

Pura Vida sa...

A lovely little wasp on a lovely little flower

Ewa sa...

Kommer o sakna Dina inlägg.....sköt om Dej o jag hoppas du snart är tillbaka <3
Kram
Ewa

Hajan sa...

hoppas inte pausen bliver för lång,
utan vi får låsa dina inlägg
snart igen.
kram Hajan

Vero sa...

Det gör du rätt i!

Willow's Quiet Corner sa...

( ( ( ( HUGS! ! ! !) ) ) I hope you have a nice break and get all rested up. Get healthy! and we hope to see you back here soon! Spend lots of time cuddling Alfred and Sally and that Maya! Take care of yourself! :)

Carina Bjerstedt sa...

Hejsan vännen!
Tänker på dig och hoppas att du får krafterna tillbaka. Ta det nu lugnt med din fina familj!
Kramar från Carina i Bromölla

Min Lilla Kokvrå sa...

Ta hand om dig och hoppas du snart är tillbaka!

Kram!

Hanna sa...

Kommer sakna dina inlägg, men ta hand om dig så hoppas jag vi ses här på din blogg längre fram.
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram
Hanna

Eleonora sa...

Vi hörs snart igen och är jag på G norrut, så ringer jag till dig.

Stor kram från
Eleonora

åse sa...

vacker Bild, ha en skön bloggpaus

Anonym sa...

Håper det er bra med deg :)
Klem, Lise

Solglittret sa...

Så vacker bild och ha det så bra!
Ta hand om dig<3

Kram Lollo♥

Anonym sa...

Kram Kram<3
Camilla...

Anonym sa...

Min kära man tog bort alla mina kontakter när jag böt mobil, kanske du kan höra av dig till mig så jag får ditt nr igen!!!! Kram ilse

Lövkojan sa...

Det kan behövas ibland, kommer iaf gärna tillbaka när du är här igen, kram Marie-Louise

Eleonora sa...

Du har mail!!

Marie maräng sa...

Ha de så gott så ses vi så småningom :)

Kram Marie

smygtitten sa...

Det kan man behöva lite in emellan.Själv skulle jag behöva en också men tyvärr har jag ingen blogg hi,hi. Ta hand om dig!

STOR kram från mig.

Gunillasljusglimtar sa...

Kram fina Stina...Hoppas du mår väl♥Gunilla

Lallbacken sa...

hej stina
så roligt att du är tillbaka :) med dina fina bilder!!!
ha det bäst ;)
mia

junhe sa...

Välkommen åter!
Gillar verkligen dina naturbilder kråkan =)
Ha en bra helg!
Kram Junhe
ps: tänkte åka ut till dina trakter nästa vecka...kanske kommer förbi...om du orkar =)

Black Iris sa...

Ja, det behövs ibland..

Kram Maidi

Eleonora sa...

Hoppas du kryar på dig. Kramar

Eleonora sa...

Tror du att du orkar på Lördag?

Anonym sa...

Du kan pusta ut kråkan...har fått besök av baciller jag inte vill dela med mig av =(
ta hand om dig!!!
kram Junhe

ZielonaMila sa...

Wonderful photo, fantastic idea:) Greetings

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas din bloggpaus ger dig ny energi så att vi "ses" snart igen! Var rädd om dig!
Kram,
Regina

Willow's Quiet Corner sa...

I was just thinking about you and wondering how you are doing! I was just looking back through your blog to revisit your beautiful pictures and noticed most of the posts are no longer available. I hope everything is ok!

I hope you are enjoying your break and are getting lots of rest and getting your health back! Take care of yourself! ( ( ( HUGS! ! ! ) ) )

Eleonora sa...

Titta in hos mig så får du höra hur det var för mig i Dalarna. Både Eva-Mari och jag var ledsna att vi inte fick tillfälle att träffa dig där också. Hoppas du ska orka med vid vårt nästa tillfälle. Kram kram min vän

Monic sa...

saknar dig.. långa varma kramar till dig<3

millandante sa...

Pausa kan vara behövligt ibland, desto roligare att komma tillbaka sen!

Anonym sa...

Hoppas du har det bra!
Kram Anki
F d Lantligt i stan

Smultronlycka sa...

Ta hand om dig!!

Kram Anna

Mårtensdrätt sa...

Ha en go paus du fina, min paus har varat i ett år❤️

Kramen
Ulrika

Vita Falkens Lantliv sa...

Ha en skön pause !

Kram Susanne

Eleonora sa...

Tänker på dig och tittar in hit då och då för att se om du kommit igång med bloggandet.

Hoppas att du känner dig piggare och orkar litet mer för var dag. Många varma kramar till dig söta Stina och ta gott hand om dig.

Gunillasljusglimtar sa...

Vill bara ge dej en stor varm kram så här i november ♥ Gunilla

Anonym sa...

Saknar dej och din mysiga blogg <3
Kraam Camilla...

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kram från Lena

Rednoserunpet sa...

Stina??? är allt bra med dig??????? kramis

Anonym sa...

Ønsker deg en god advent og håper alt står bra til med deg og dine!
Klem fra Margrethe

Eleonora sa...

Vill självklart önska dig en God Jul och hoppas att du ska orka vara med och fira med familjen.
Många varma julkramar från
Eleonora

junhe sa...

Tänker på dig kråkan =)
Har varit med om riktiga äventyr här i Thailand...ormar, varaner,bortsköljda vägar, raserade broar, goda vänner och fantastisk god mat =)
Kram Junhe

Hanna sa...

En riktigt God Jul!
Kram
Hanna

Willow's Quiet Corner sa...

I just wanted to stop by and wish you a Happy New Year! I hope your holidays have been happy ones. I do hope everything is ok. We worry when we don't hear from you! :)

I do miss your posts and hope that someday your health permits and you have the time and desire to come back!

Best wishes for a happy and healthy new year for you and your family! (We miss hearing how Maya, Sally and Fred are doing as well!!) :D

MODERN COUNTRY sa...

Ha et herlig og godt nytt år Stina !
Håper helsen er bra og at du har mange fine dager å se frem til. Nå retter vi jo blikket mot våren, det skal bli så skjønt med mer lys og varme.

~ Aina ~

Eleonora sa...

Ha det gott och tack för din kära gratulationshälsning!

Gunillasljusglimtar sa...

Vill ge dej en liten hälsning från Fällen o fällfrun ♥ Gunilla

Mys och hemtrevnad sa...

Saknar dina inlägg...kramis semlan

Patricia sa...

Tänker på dig och hoppas allt är väl med dig!

Kram Patricia

lasten raamattu sa...

The flowers really look so nice and look's like you got the first visitors ,in my garden where i mostly read book's about christian books i always have an visitors and some of them are butterfly and bee's which they really like my flowers.

Lycka är ~ Onnea on sa...

hoppas du har allt bra!
kikar in och önskar dig en fin vår.
~M~

Anonym sa...

Håper alt er bra med deg og dine - ønsker deg en god vår og sommer :)
Klem, Lise