13.8.11

Inte bara vinbär.


Det blir mycket djur- och naturbilder just nu. Men det är mycket man kan fota ute i sin trädgård. Det är roligt att gå omkring där med sin lilla kamera. Man behöver ju inte bege sig så långt för att hitta något, om jag säger så.



Man kan hitta ett och annat bland vinbären.




Det är riktigt stora vinbär i år. Speciellt på vinbärsbusken som heter Storklas. De är mycket större än vanligt.



Kram Stina


"Musklerna är som små ballonger som är fyllda med spenat."

Pojke 6 år


10 kommentarer:

Sara sa...

Väldigt vackra bilder.
Kram

Puumuli sa...

Hos oss är vinbären ganska små p g a den torra försommaren. Goda är de dock!

Kram
Sari från Puumuli

Livet på Vestergård sa...

Riktiga konstverk du hittat bland vinbären :)
Kram Kicki

It's me sa...

Dirty !!! slags....i do not like them.......xxx...xxx...

Jejje sa...

vilka underbara vinbärsbilder:))

(älggräs & vinbärsblad ska tydligen bli jättegod saft)

kramar Jejje

Ingrid Andrea sa...

så fine bilder, enda jeg ikke liker sniler;))

mazojira sa...

uogos ir sraigė atrodo puikiai :)
pagautas smagus momentas:)

ANNIKA sa...

Jag har också en Storklas som sniglarna gillar.
Enormt stora bär i år.
kramar ANNIKA

Anonymous sa...

Jag är så glad att du fortsätter med bloggen Stina. Jag drabbades av en stor sorg när min min man hastigt gick bort i en hjärtinfarkt. Livet stannade plötsligt - allt blir tomt och paniken finns runt hörnet.
Du och dina bilder känns ändå som en kär vän, tack för att du finns och delar med dej av allt det fina runt omkring dej.

Ta vara på dej.
Kramar från Birgitte

Hemma på Landet sa...

Birgitte...
Men snälla gumman!
Nu blev jag väldigt rörd här.
Så jobbigt för dig. Jag kan förstå att det känns ledsamt och tomt. Klart att man saknar en så nära vän som sin gubbe. Jag blev rörd ända in i hjärtat av din kommentar.
Ta hand om dig gumman. Vill du skriva extra till mig så är det bara att mejla.
Stor kram Stina